8 maj 2017

Inredningsuppdrag klart




Jag har arbetat med ett roligt inredningsuppdrag under en period. Jag har hjälpt ett företag med sitt nya kontor här i Helsingborg.
Det har verkligen varit super kul att hjälpa Maria och Anna som driver företaget. 
I fredags skruvades tavlorna upp, den sista detaljen i inredningen.  

Jag började med att ta fram en moodboard där jag presenterade mina idéer för Maria och Anna. Båda gillade min idé och tyckte den stämde bra med företaget. Jag jobbade sedan vidare utifrån den. 

Nu är projektet klart och allt är på plats. Personalen är nöjda och de trivs super bra i sina nya lokaler. Det känns verkligen roligt när personalen trivs och en skön känsla när det blir som man har tänkt sig. 

Tack Anna och Maria på Skillway för förtroendet! 

Ha en fin dag alla,

Kram
Annette




M O O D B O A R D




Konferensbord, stolar, soffa, fåtölj, golvlampa, tavelramar och matta från Ikea.  
Brickbord och taklampor från Ellos
Prints från Desenio



Ljuslyktor från Mio. Kaffekoppar från Ikea.
Sammetsgardin i guld från Texstyle







Vas och tvålpump från Lagerhaus






1 kommentar:

Maria sa...

Så fint! Duktiga du! 👏🏻👏🏻👏🏻

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...